BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Korunk memang best..tqqqq

Tuesday, April 10, 2012

Shaklee

Tetiba lak title Shaklee..cam xde ape lak nak citer..promote shaklee ke..aku bukan dealer pun..nak gak jd dealer tp malas nak study camna...lgpun takde byk masa nak manage kot...tgk la nanti camna...actually masa lam pantang aku ambik trial set breast feeding...rasa cam best jek shaklee ni..first time aku try..selama ni tak pernah beli ape2 vitamin pun..nak BF punya pasal aku try not miss makan vitamin ni..huhu..trial set ku beli dr Che Rus..so kali ni rasa cam nak beli Vitalea dgn Alfalfa.sbb ku dah jatuh cinta dgn alfalfa ni...so after tepon Che Rus dia suruh ku beli sendiri dr Shaklee pakai no dia..boleh plak...ok jugak sebenarnya cuma Shaklee tak byk dan sekali lagi aku xde masa nak pegi...my hubby xde masa sebenarnya..keje keje keje...so aku order dr Huda Shaklee...terengganu....xde pack kecil alfalfa so aku belasah la yg besar...semalam order hr ni sampai la by courier..fr Subang jaya sebenarnya packing ni..so now aku tau dia kat Empire Subang..:-p


TQ for reading...kalau rajin comment dan LIKE sekali ok..:-) do come again

0 comments: